Algemene en esthetische dermatologie - dr. Hellinckx

Dr. Katleen Hellinckx dermatologe te Muizen (Mechelen), voert onder meer volgende behandelingen uit:

• Huid- en geslachtsziekten
  • Haarziekten
  • Allergie
  • Nagelziekten
  • Aderziekten
  • Lichttherapie (UVA-UVB lichtcabine)
  • Huidchirurgie (wegnemen van goed- en kwaadaardige huidletsels)
  • Lasertherapie (couperose, wijnvlekken, kleine spataders, pigmentatie) (KTP laser)
  • Injecties met spierontspanners
  • Fillers
  • Chemische peelings
  • NIEUW: Ultherapy - gelaatslifting en anti-aging behandeling (Ulthera)
  • NIEUW: Cryolipolyse - behandeling van plaatselijke vetophopingen (CoolTech)
  • NIEUW: Microneedling - behandeling van oppervlakkige littekens (acné), zwangerschapsmasker (melasma), huidverjonging, verbetering van huidstructuur (Nanopore)

Zie de rubriek “Esthetiek” voor meer informatie over de esthetische behandelingen.

Wat meenemen?
  • Uw Identiteitskaart
  • Lijst met de medicatie die u inneemt

Er is een supplement van 5 euro voor raadplegingen na 19 uur of in het weekend. Dit wordt niet terugbetaald.

LASERafspraken en ESTHETISCHE behandelingen kunnen NIET online gemaakt worden, enkel telefonisch op 015/70.00.31.

Vaatchirurgie – dr. Jennes

Dr. Ellen Jennes, vaatchirurge, houdt consultaties in de praktijk te Muizen.

U kan bij haar een afspraak maken in de praktijk te Muizen voor de volgende behandelingen:

• Onderzoek van spataders: zware benen, zwelling van de benen of zichtbare spataders
  • Behandeling van esthetisch hinderende rode bloedvaatjes op de benen
  • Behandeling van dikkere spataders
  • NIEUW: Esthetiek - Verbetering van huidelasticiteit via PRP-injecties met lichaamseigen plasma

Dr. Jennes ondersteunt de praktijk van dr. Hellinckx voor het wegnemen van goedaardige en kwaadaardige huidletsels (enkel na dermatologische consultatie bij dr. Hellinckx) en diverse esthetische behandelingen (injectie met spierontspanners, fillers, Ultherapy, cryolipolyse, microneedling,…).

Wat meenemen?
  • Uw Identiteitskaart
  • Lijst met de medicatie die u inneemt

LET OP: enkel afspraken voor vaatchirurgie (spataders, PRP-injecties)  - hier geen consultaties voor dermatologie

Laserbehandeling - Ongewenste beharing

Mevrouw Isabelle Schelfout werkt sinds enkele jaren in de praktijk als laserconsulente voor de behandeling van ongewenste beharing. Ze gebruikt hiervoor een medische diode ontharingslaser.

Afspraken via 0473/33 69 15 (Mevr. Schelfout).

Medische pedicure

Mevrouw Forogh Seyed ondersteunt de praktijk (op woensdagen) als medische pedicure voor de behandeling van medische voetproblemen (verwijderen overmatige eelten, wegfreezen van schimmelnagels, behandeling van ingegroeide teennagels, behandeling van pijnlijke likdoorns, diabetische voetverzorging, etc).

Mevrouw Saskia Henry biedt medische pedicure aan op donderdagen.

U kan een afspraak maken bij mevrouw Seyed of mevrouw Henry via 015/70.00.31 (secretariaat praktijk dermatologie).